середа, 14 листопада 2012 р.

Питання вікторини 

І БЛОК ( 1-6 питання)


1. У Давньому Межиріччі народ придумував прислів'я та приказки. Шановні учні, зараз я запропоную деякі з них, а ви спробуйте запропонувати їх російські або українські аналоги:

«Полохливих кінь від власної тіні сахається»

«Ухилився від дикого бика - натрапив на дику корову»

«Не продавай шкуру, поки лисиця ще в степу»

2. У Давньому Межиріччя в школах учні вирішували подібні завдання. Впораєтеся ви з завданням давнини?

Завдання: Коли моєму батькові, мир праху його, був всього 31 рік, мені самому було всього лише 8 років від роду. Якби він все ще залишався в цьому світі, тепер він був би старший за мене рівно вдвічі. Скільки мені зараз років?


3. Що в давнину називали у Месопотамії «Горьким морем», що тепер знаходиться на його місці?

4. Від виникнення писемності до завоювання Вавілонії персами історична Месопотамія існувала майже......століть

5. Що зображено на малюнку?

6. Яка подія відбулася раніше? (вкажіть роки)

а)город Киш становится центром Шумерской цивилизации.

б)правление Уруинимгины.

Удачі! 


ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ ОДНОГО БЛОКУ
 НАДСИЛАЙТЕ ВСІ РАЗОМ, А НЕ ПО ОДНОМУ!!!!